ویدئوی ذخیره‌شده گفتگوی زنده (لایو) عصرگاه دوشنبه، 13 تیر 1401، ساعت 20:30 (هشت و نیم شب) با حضور دکتر محسن قاسمی با موضوع «حسابداری صنعتی؟ بهایابی؟ یا حسابداری بها؟» در صفحه رسمی انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران منتشر شد، و در پیوند زیر در دسترس علاقه‌مندان است:

برای دیدن ویدئوی ذخیره‌شده گفتگوی زنده (لایو) با موضوع «حسابداری صنعتی؟ بهایابی؟ یا حسابداری بها؟» با حضور دکتر محسن قاسمی در صفحه رسمی انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران در اینستاگرام اینجا کلیک کنید

دوستانی که به اینستاگرام دسترسی ندارند نیز می‌توانند نسخه منتشرشده ویدئوی لایو را از طریق کانال آکادمی در آپارات (اینجا) ببینند:

برای دیدن ویدئوی لایو از طریق آپارات بر روی تصویر بالا کلیک کنید

دکتر محسن قاسمی پیش از انجام این گفتگوی زنده (لایو) با انتشار یادداشتی هدف از این گفتگو را به شرح زیر تبیین کرده بود:

همانطور که هفته گذشته هم خدمت دوستان عرض کردم؛ موضوع گفتگو (لایو) کاملا کاربردی، و مخاطبان اصلی آن، حسابداران حرفه‌ای شاغل در کسب‌وکارها و موسسات حسابرسی هستند.
میخواهیم درباره هدف اصلی "حسابداری بها" (cost accounting) و روش تحقق این هدف در عمل صحبت کنیم.
در واقع، میخواهیم به زبان بسیار ساده تبیین کنیم که در حسابداری بها چکار باید انجام دهیم، و این کار را چطور باید انجام دهیم.
هدف اصلی من اینست که مخاطبان این گفتگو، در پایان گفتگو، بتوانند به زبان ساده به یک حسابدار دیگر توضیح بدهند که هدف اصلی حسابداری بها چیست، و این هدف در عمل چطور محقق میشود.