شما علاوه بر تولید و انتشار این پادکستها، در تولید محتواهای ویدئویی در انجمن هم بسیار پرکار بوده‌اید. در یکی از یادداشتهایتان نوشته‌اید ایده راه‌اندازی تلویزیون آفلاین برای انجمن را محقق کرده‌اید. اشاره‌تان هم به کانال انجمن در آپارات بوده است. در این زمینه بیشتر توضیح می‌دهید؟

یادداشتی که می‌گویید، یادداشتی است که 13 تیر 1395 در کانال یادداشتهایم در تلگرام نوشتم[1]. آنجا ضمن معرفی AICPA TV (تلویزیون انجمن حسابداران رسمی امریکا) اعلام کردم با الگوبرداری از آن، IICA TV (تلویزیون انجمن حسابداران خبره ایران) را در آپارات راه‌اندازی کرده‌ایم. دوستان همین الان می‌توانند AICPA TV را گوگل کنند و آن را ببینند. در واقع، رسانه ویدئویی انجمن حسابداران رسمی امریکا است. من با الگوبرداری از آن، در بهمن 1394، حساب انجمن را در آپارات راه‌اندازی کردم[2]، و از آن تاریخ تا به امروز هر رویدادی که در انجمن برگزار شده است، ویدئوی کامل آن را به صورت تفکیک‌شده در این کانال منتشر کرده‌ام. منظورم از تفکیک‌شده اینست که مثلا اگر یک همایش برگزار کرده‌ایم که در آن ده سخنرانی مختلف ارائه شده است، من هر ده سخنرانی را با عنوان هر سخنرانی و هر سخنران به طور جداگانه در این کانال منتشر کرده‌ام. این کار برای من خیلی پرزحمت‌تر از بارگذاری فایل یکجای این رویدادها بوده است. ولی این روش انتشار، جستجوپذیری ویدئوهای انجمن را برای مخاطبان بسیار راحت‌تر کرده است. مثلا اگر در یک همایش ارائه‌ای درباره معافیت‌های مالیاتی طبق قانون جدید مالیاتهای مستقیم داشته‌ایم، علاقه‌مندان این موضوع مشخص را خیلی راحت پیدا می‌کنند.


رویدادهای انجمن هم شامل همه همایشها، آیینهای گرامیداشت، مجامع سالانه، میزگردها، مصاحبه‌های و گزارشها است. علاوه بر این، طی این مدت چند فیلم مستند هم تولید کردیم که آنها هم در این کانال در دسترس علاقه‌مندان هستند. تا به امروز مجموعه این ویدئوها نزدیک به دویست هزار بار توسط مخاطبان مختلف دیده شده‌اند. انتشار ویدئوهای رویدادهای انجمن اگر به همین ترتیب در این حساب ادامه پیدا کند در طول زمان یک آرشیو تصویری بسیار جذاب از انجمن ایجاد خواهد شد. 

[1]- هیچ کارشناس مالیاتی بهتر از حسابدار رسمی نیست، 13 تیر 1395، تلگرام.

[2]- با هدف انتشار ویدئوهای مرتبط با انجمن و حسابداری ایران و جهان: کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در «آپارات» راه‌اندازی شد،‌ پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، 13 بهمن 1394.