دکتر محسن قاسمی در گفتگوی زنده (Live) شامگاه یکشنبه 30 آبان 1400 از طریق اینستاگرام؛ ضمن تبیین ضرورت روزافزون آموزش برای حسابداران حرفه‌ای به تشریح مزایای آموزش آفلاین (ویدئوهای آموزشی) به ویژه در حرفه حسابداری پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آکادمی آموزشی، دکتر محسن قاسمی در آغاز این گفتگوی زنده (لایو) که شامگاه یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 19 (هفت شب) از طریق حساب رسمی در اینستاگرام انجام شد، ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن پانزدهم آذرماه «روز حسابدار» همه حسابداران را به برنامه‌ریزی و تدارک مناسب برای برگزاری آیین‌های گرامیداشت متنوع در سرتاسر کشور فراخواند. وی روز حسابدار امسال را از این نظر که نخستین سالی است که در تقویم رسمی کشور وارد شده است دارای لطف دیگری خواند. 

دکتر قاسمی در ادامه، با سپاسگزاری ویژه از همراهان آکادمی آموزشی طی نزدیک به سه ماه گذشته، استقبال این عزیزان از تولیدات آموزشی آکادمی طی این مدت کوتاه را فراتر از انتظار خواند و اعلام کرد در نتیجه این حمایتها امروز رتبه وبسایت آکادمی آموزشی در Alexa حدود 10.700 (در ایران) است که از بسیاری از وبسایتهای حسابداری دارای چندین سال سابقه فعالیت مناسبتر است. وی هدفگذاری آکادمی آموزشی را جای گرفتن در جمع سه وبسایت پربازدید حسابداری ایران طی یکی دو سال آینده عنوان کرد.

مدیر آکادمی آموزشی در ادامه سخنان خود، با مرور روند توسعه آموزش در حسابداری ایران و جهان طی دهه‌های گذشته، از آموزش آفلاین (تولید و انتشار ویدئوهای آموزشی) به عنوان موج سوم توسعه ابزارهای آموزشی نام برد و ضمن اشاره به محدودیتهای کلاسهای آموزشی حضوری و آنلاین به تشریح مزایای آموزش آفلاین به ویژه در حرفه حسابداری پرداخت.

ویدئوی کامل این گفتگوی زنده (Live) از طریق حساب رسمی دکتر محسن قاسمی در اینستاگرام به این نشانی @mohsen_ghasemee (اینجا کلیک کنید) در دسترس دانش‌پذیران گرامی و دیگر علاقه‌مندان است.