دکتر محسن قاسمی در قالب یک ویدئو ده دقیقه‌ای ضمن تشریح مفاهیم «فرصت خرید (در روند صعودی بورس)» و «فرصت فروش (در روند نزولی بورس)» استراتژی‌های مناسب ورود به بورس طی روزهای آینده را تبیین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آکادمی آموزشی، عصرگاه ‌دوشنبه، 22 شهریور 1400، دکتر محسن قاسمی در قالب یک ویدئوی ده دقیقه‌ای ضمن تشریح مفاهیم «فرصت خرید (در روند صعودی بورس)» و «فرصت فروش (در روند نزولی بورس)» استراتژی‌های مناسب ورود به بورس طی روزهای آینده را تبیین کرد. وی در این ویدئو، بر مبنای تحلیل روند شاخص کل، نقطه مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر به بورس طی روزهای آینده را تبیین کرد.

به گفته وی، فرصت خرید و فرصت فروش با اینکه از ساده‌ترین مفاهیم در تحلیل تکنیکال و معامله‌گری در بازارهای مالی هستند؛ ولی، بخش قابل توجهی از بازدهی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران موفق در بازارهای مختلف همواره در نتیجه توجه آنان به این دو مفهوم ساده و داشتن استراتژی معاملاتی مناسب در مواجهه با آنها حاصل می‌شود.

دکتر قاسمی یادآور شد، وارن بافت سرمایه‌گذار شهیر بازارهای مالی امریکا و جهان در این ارتباط توصیه مشهوری دارد؛ که می‌گوید: «بهتان می‌گویم چطور پولدار شوید. درها را ببندید. هر وقت بقیه حریص بودند؛ شما ترسو شوید. هر وقت بقیه ترسو شدند؛ شما حریص شوید!!»

فایل کامل این ویدئو در پیوندهای زیر در دسترس علاقه‌مندان است: