متن کامل یادداشت منتشرشده در صفحه رسمی آکادمی آموزشی در اینستاگرام و لینکداین به شرح زیر است:

هزینه ثبت‌نام در وبسایت رسمی بیست و یکمین کنگره جهانی حسابداران اعلام شده است (wcoa2022mumbai.org/register). مبلغ آن بسته به اینکه ثبت‌نام زودهنگام‌ یا دیرهنگام باشد (قبل یا بعد از نهم تیرماه – سی‌ام ژوئن)؛ و بسته به اینکه فرد متقاضی عضو انجمن حسابداران خبره هند باشد یا نباشد؛ یا شهروند اقتصادهای در حال توسعه باشد (مثل ما) یا شهروند اقتصادهای توسعه‌یافته باشد؛ متفاوت است.

برای ما حسابداران ایرانی اگر زودهنگام ثبت‌نام کنیم (پیش از نهم تیرماه) حدود چهارصد و هفتاد و دو دلار و پس از آن حدود پانصد و شصت و پنج دلار می‌شود. امکان حضور مجازی در کنگره هم فراهم است که برای ما ایرانیان اگر زودهنگام ثبت‌نام کنیم سی و چهار دلار و اگر دیرهنگام ثبت‌نام کنیم چهل دلار است. 

همین مبلغ ثبت‌نام نسبت به کنگره قبل (استرالیا، ۲۰۱۸) حدودا یک‌سوم شده است. ضمن اینکه مبلغ ثبت‌نام مجازی هم واقعا مناسب است. بنابراین، امیدوارم تعداد مناسبی از همکاران دست‌کم به صورت مجازی در کنگره حضور داشته باشند. البته تحقق چنین امری مستلزم اطلاع‌رسانی مناسب نهادهای حرفه‌ای، به‌ویژه انجمن حسابداران خبره ایران و جامعه حسابداران رسمی ایران، و یکایک حسابداران ایرانی است. اطلاعات بیشتر درباره کنگره جهانی حسابداران و تاریخچه آن: https://mohsen-ghasemi.com/about-wcoa

  صفحه رسمی بیست و یکمین کنگره جهانی حسابداران (2022، بمبئی) در اینستاگرام را فالو کنید