امروز 18 مرداد 1402 پس از پنج سال انتشار مستمر محتوا در آپارات با حمایت شما عزیزان موفق به دریافت تیک سبز (ویژه کانالهای تاییدشده آپارات) شدیم. دکتر محسن قاسمی به همین مناسبت یادداشتی در شبکه‌های اجتماعی آکادمی منتشر کرده‌است، که متن کامل آن به شرح زیر است:


حدود هفت سال پیش (سال 1395)، کانال انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات را راه‌اندازی کردم. میخواستم چیزی شبیه به AICPA TV برای انجمن ایجاد کنم (کانال انجمن حسابداران رسمی امریکا در یوتیوب). همان زمان یادداشتی هم در این ارتباط نوشتم و در تلگرام منتشر کردم، و گفتم میخواهم یک کانال تلویزیونی برای انجمن راه‌انداری کنم، که مورد تمسخر عده‌ای قرار گرفت. ولی از آن سال تا پایان حضورم در انجمن، هر رویدادی که در انجمن برگزار کردیم،‌ از مجامع سالانه تا همایشهای تخصصی و گردهماییهای روز حسابدار و دیگر مناسبتها، حتی میرگزدهای مجله حسابدار را بطور کامل فیلمبرداری میکردیم و بدون استثناء در آن کانال منتشر میکردیم. که برای همیشه یک آرشیو تصویری بینظیر از آن سالها گردآوری شده‌است و هم اینک نیز در دسترس همگان قرار دارد.

در چندین سال گذشته،‌ آپارات بدون رقیب، پربازدیدترین وبسایت ایرانی بوده‌است، و روزانه دهها میلیون بازدیدکننده دارد. از اینرو برای وبسایتهای ایرانی (در محدودیت دسترسی به یوتیوب) یکی از پرقدرتترین ابزارهای سئو به شمار میاید.

از همان زمان این ایده در ذهنم شکل گرفت که برای محتویات تولیدی خودم هم یک کانال در آپارات ایجاد کنم؛ و در 12 دی 1397 با انتشار اولین شماره پادکستهای هزار داستان حسابداری آن را اجرایی کردم. از شهریور 1400 هم که آکادمی آموزشی را راه‌اندازی کردم و تمام‌وقت مشغول تولید محتویات آموزشی حسابداری هستم، از این کانال به عنوان یکی از اصلی‌ترین رسانه‌های آکادمی برای معرفی محصولاتمان استفاده میکنیم. طی این مدت عمیقا مرهون یکایک عزیزانی هستم که با پیگیری مستمر ویدئوهای ما در این کانال امروز شرایطی را فراهم آوردند که موفق به دریافت تیک سبز کانالهای مورد تایید آپارات بشویم. و این برای شخص من که در سرتاسر حدود هفت سال گذشته بطور روزانه پیگیر ارتباط با مخاطبانم از طریق آپارات بوده‌ام، رویداد بسیار دلگرم‌کننده‌ای است.