حسابداری رمزارزها

نه در ایران و نه در سطح بین‌المللی، استاندارد حسابداری ویژه‌ای برای حسابداری رمزارزها نداریم. ولی این بدان معنی نیست که الزامات مقرر در استانداردهای حسابداری (هم در ایران و هم در سطح بین‌المللی) ناتوان از حسابداری و گزارشگری مالی معاملات و سایر رویدادهای مالی مرتبط با رمزارها است.

به عبارت دیگر، در چارچوب استانداردهای حسابداری فعلی (هم در ایران و هم در سطح بین‌المللی) به‌راحتی میتوانیم معاملات و سایر رویدادهای مالی مرتبط با رمزارها را در صورتهای مالی واحدهای تجاری شناسایی، اندازه‌گیری و ارائه کنیم.

در رویدادی که به همت مربی حسابداری در روز پنج‌شنبه، 5 مهر 1403، ساعت 15 به صورت حضوری در تهران، بزرگراه کردستان، کنارگذر ملاصدرا، کوچه یکم، شماره 14 برگزار خواهد شد؛ به میزبانی دوست عزیزم علی ط. ساکی و به همراه سرکار خانم نرگس مرادآبادی (تحلیلگر و معامله‌گر رمزارزها) به تفصیل درباره این موضوع صحبت خواهم کرد. 

طبق اعلام برگزارکننده (مربی حسابداری) شرکت در این رویداد صرفا به‌صورت حضوری و رایگان است؛ ولی نیاز به ثبت‌نام دارد. علاقه‌مندان میتوانند برای ثبت‌نام به وبگاه مربی حسابداری (لینک زیر) مراجعه کنند: 

  ثبت‌نام در رویداد (رایگان)